längesedan !

usch, nu skäms jag !
jag har inte bloggat på jättelänge, men jag ska försöka börja om på nytt :)
under månadens lopp som jag inte skrivit här, har vart bra !
herregud vad jag egentligen har mkt att skriva om,
allt som vart så jävla bra den senaste tiden. :]
dom två sista veckorna i skolan innan lovet var toppen !
norrlandsresan, gud var mkt jag har att säga om den !
men jag tänker inte slösa min söndag att sitta & rabbla upp allt underbart under en månad, haha !;)
men norrland var bland det bästa jag gjort i hela mitt liv,
jag ångrar inte en sekund (L)
naturen, dialekten, folket, allting var helt underbart !
efter jag kom hem, var det dags för 2veckors prao.
underbara elever jag hade & göra med :)
sen igår var d dags för slutspel,
& vi kämpade till oss en tredje plats !:D
vi gav aldrig upp, bara kämpa & kämpa & kämpa !
hade vi inte legat på hårt från början så hade vi faktiskt åkt ut,
men vi låg kvar :)
nu ska jag snart gå ut i friska luften & fotafota :D
dock bara med digitalkamera, men bättre än inget :)

jag skulle vakna mitt i natten & gå upp,
& ta en lång promenad.
jag skulle låta blicken möta andra ögon, i en främmande stad.

jag skulle inte ha så bråttom med att träffa nån ny,
jag har rätt mkt med mig själv, precis som du.
jag skulle andas i det tomrum som blev över,
om du lämnade mig nu.
jag skulle sitta på ett tåg mot paris & låta sthlm va.

jag skulle få den tiden över för mig själv, som jag sagt att jag vill ha.
jag skulle unna mig & drömma hundra mil genom europa med en främling,
lika timmesfull som du,
 jag skulle pröva mina läppar mot ngn annan,
om du lämnade mig nu.


/ nmsamantha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0