alla<3dag.

alla<3dag.

då äre alla<3dag, thihi.
denna dagen blev inte alls som tänkt...
nu har jag ingen större lust med ngt faktiskt,
bara sitta & klinga lite smått på gitarren & tillslut kmr dt väl fram ngn text..
men nu ska vi inte tänka så samantha, nu ska vi tänka positivt (:
idag är det emelies födelsedag !
grattis, baby !<3
massa grattis, massa massa grattis, massa massa massa grattis :]
jag tog mig itu & ringde födelsedagsbarnet idag, faktiskt :) thihi!
jag älskar dig, gmn <3

nås på sms.
btw, du är bäst !<3
kysssss!


stockholm allt från majorna & vackert väder.
jag märker inte längre, vad som görs.
jag stör mig på ett ljud som inte hörs.
denna stan, är klädd i kejsarens nya kläder..
runt om kring... ingenting..
jag säljer inget längre, har stäng butiken.
jag gör mig nt arg på nån reklam.
tavlan är en fläck med färgglad ram.
jag ger upp!
jag orkar nt bli besviken...
som du sa, det är dags att dra.
för vi faller, faller, faller..
jag lyssnar inte längre, stänger fönstret.
det är inte värt ngt, som inte inger hopp.
jag rusar inte längre, i rätt lopp.
jag står kvar, jag ser ingen plats för mig i mönstret.
jag gömmer mig, värmer mig...
sommarn kommer fria över haven...
när ingen vet, när ingen kommer in.
sommarn dör, & min röslöshet blir din..
o en vinter, står jag gömd längst in i baren.
& tiden går... månad, år..
o jag faller, faller, faller..
& vi faller, faller, faller..
stockholm allt från majorna & skymning..
jag väntar på ett kort som inte lagts..
jag litar till ett ord, som inte sagts..
& min lust är fri, men min frihet är bakom galler!
res med mig.. till ett annat land..
för vi faller, faller, faller.
ah jag faller, faller, faller.

Kommentarer
Postat av: daniel andersson

synd att dagen blev lite fel:( men men skit samma;O

2009-02-14 @ 20:09:41
URL: http://danneandersson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0