en soft lördag.

tjugoförsta februari.

oj,herregud ! jättelängesen jag skrev :$
förlåtförlåt, men jag har haft mkt att göra i veckan "/ skriver kortfattat nu om dagarna jag nt skrivit :)
tisdag; skola, aalexandra sen stallet. bra dag (y)
onsdag; skola, sålevdemanförr, sova. bra dag (y)
torsdag; skola, sålevdemanförr tills halv1 sen sova, bra dag (y)
fredag; oh, sooft daag ! :d skola, träning gick hejbajskorv, sen kom alexandra. kollade på hjälp, sen halva twilight, sen var vi tvugna att sova ;<
lördag; vakna, käka, fixa sig, köra hem alek, konfa, tv, sova, mat, tv, nu datorn (:
match i aalingsås imorn ! köttakötta ! (h)

kinna
 bk c ; jag älskar er !
ni är livet, & vi är bäst !
bäst, bäst asså fan, bbäst !
vi är oslagbara ! <3
shit, ni betyder så sjukt mkt !
utan er, vet jag nt vad jag gjort idag alltså, fedtbäst är ni ! <3
helt jävla obeskrivliga !
alla skratt, alla sura miner, alla vinster, & alla förluster, vi delar allt tillsammans !
slutspelet 09; det är vårt mål ! & det kommer vi att klara (h)
tillsammans klarar vi allt !
jag älskar er !<3

nu ska jag fortsätta snacka med folket, & snart hoppas jag linnälskling ringer ! <3
har nt pratat med henne på typ hela veckan ;< jag saknar henne !

pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0