en trött måndag.

sextonde februari.

yeeah, första skoldagen efter lovet (n)
varit väldigt trött hela dagen, uscha.
börja en skolveckan efter lovet med spanska, ffyfan !
men ilse var en kvart försenad, hahaha ! (y) bra !
sen iidrott, rätt kul today ! :D blandveckor diggar vi håårt (y)
SO;n suger som vanligt, datasalen blev d , gjorde nt ett pissss.
skolmaten var sådär, varm iaf ! fööör vaarm ! >.<
bild sen,ritade av aaracely, den blev sämst ! jag & miina konstnärliga talanger nivet (; (n)
hahaha, har biologi nu på NO;n, med daniel, hahahaa !
jahapp, han är lite som han är >.<
jobbar nu med tobak,narkotika&alkohol..
hm, kan nog bli rätt intressant ändå, höhö (:
tkr väldigt mkt om biologi &så förövrigt, ööh, not !
menmen, nu håller vi nt på med djur & sånt, då äre lugnt ttyp. ((:
sen skulle syster göra kemiprov på läxhjälpstiden, drygt, öh ja !
träning sen, gick lite sådär, hihi. (: rätt okej ändå faktiskt.
christoffer måste slått i skallen? jävlades nt med mig på hela träningen, woohoo (y)
tack för det, höhöh ! du hade en viss annan att jävlas med, som är mer lättirriterad än mig vid vissa tillfällen ;)
hahahahahah ! fförlåt, men jag är trött (a)

snart äre söndag, & då blire aalingsås ! KROSSA KROSSA  ! ((:
jag hatar er fortfarande lika mkt, era små jävla äcklen ! uuuusch !
ffyfaan, seriöst? hur orkar ni? tänder seriöst på allt som rör sig ;s speciellt 2 personer, & ja, jag hatar er !
men dt finns endast bara 2 anledningar t varför jag längtar, thihi !
för dt första; krossakrossa ! ingen idé att ni försöker vinna, ni kmr ändå nt gå om oss i tabellen ((: idioter !
för dt andra; dt tar vi nt här (a)

& du är fortfarande bäst !<3
pussss!


 
49dagarkvar, ja ! tiden går fort ibland :]
känns som det var typ iigår vi började nedräkningen, vilket startade på 73 dagar ((:
fyfan bby, jag längtar iihjääl !
men jag kmr endast sakna två personer här ! & dom kmr jag sakna riktigt jävla mktmktmkt !
fast, kmr sakna många fler &så, men dom två mest !
jag kmr ha det bbäst, i norrland, i glommers, hos bbästavän!
<3

Kommentarer
Postat av: sara

vilken fin blogg du har ändå :)

du läser min va? :DDDDD

2009-02-17 @ 18:20:36
URL: http://ssarakatarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0