en väldigt lugn söndag.

femtonde februari.

känt mig allmänt trött & hängig hela dagen "/
usch, nt haft lusten att göra ett piss ;s
har massssa kemi kvar att göra, som ska lämnas i imorn ;o
& så levde man förr- arbetet i SO ska vi nt tala om ;s
ööhm, kanske borde börja skriva kladd snart ?(;
yeah, en vecka på mig att göra klart, kmr aaldrig hinna !
känner mig allmänt stressad för d just nu, fyfaan...
annars har dagen varit väldigt lugn (:
duschat,plattat underhåret,spelat gitarr,datorn, är typ d jag gjort idag (:
får se vad det blir ikväll, smsa gärna massor !

50dagar kvar till jag drar till norrland :]
hhelvete vad jag längtar alltså!
ni borde med längta, längta efter att få slippa mig.
jag kmr ha det underbart !
för varje mil längre & längre bort jag kmr härifrån,
ju mer underbart blire !
jag vill flytta, jag vill seriöst d !
tbaka t gbg igen "/
menmen, bara nåra år kvar...
tänker flytta såfort jag får chansen (y)

btw, du är bäst! <3
pusss.


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Haha, Norrland är inte vidare speciellt =)<3

2009-02-24 @ 13:51:51
URL: http://miisery.blogspot

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0