fredag den trettonde.

Fredag den 13.

detta datumet hatar jag ((:
det händer alltid ngt lurt, & nu väntar jag på vad som ska hända denna gången ;)
bara att vänta & se kanske.
för det första, så är det fredag & det är ju alltid lika skönt!
för det andra, så är det sista dagen på detta lov mindre skönt ofc.
jag vill ha metervis med snö & kallt !
ja, jag vet, alla andra hatar vintern nu, & vill ha sommar & värme.
jag vill såklart också det, men inte än (a) lite snö först!
inte hänt ett skit idag, stått lika still som alla andra dagar.
imorn är det alla <3 dag, & emelies födelsedag !
dags att leta present till sötnosen snart kanske?:) hihi.
själv vill jag så jävla gärna till gbg imorn ! åååh, jag vill, jag vill, jag vill!
men pengar samantha, haru det? öh, nej.
men får du det samantha? öh, nej.
helvete dåååh ! ;<
då blire sitta hemma själv & ha tråkigt på alla <3 dag ! JIPPIE !
jag vill åka, jag vill åka, jag vill åka! ;<
nog om d, jag lär inte få som jag vill ändå...
från d ena till d andra,



jag känner en bitch, han heter anton, anton heter haan!
o han har iingen musiiksmak alls, shalalalalala (8)
jag ska en vacker dag lära dig vad musik är, skitunge! ;)




nog med rader för detta inlägg.
btw, du är bbäst!<3
puuusssssss!

Kommentarer
Postat av: daniel anderssom

vill träffa dig nu:O<33

2009-02-14 @ 00:34:53
URL: http://danielandersson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0