grinig dag.

tjugotredje februari.

dagen har varit dålig, extremt sämst.
jag gick och la mig tidigt igår, ändå har jag varit trött & grinig som satan idag.
det är något fel på mig, på alla sätt, säg inte ' nej det äre inte ' håll bara käft, för det är det!
jag funderar på en sak, men det behöver inte hela sverige veta, så det skiter jag i att säga.
jag känner att jag behöver lite lugn & ro, jag orkar inte med saker annars.
jag blir bara så jävla arg såfort det är något, förlåt..
har alltid varit & jag hoppas det är slut på det snart.
jag blir bara ledsen tillslut när jag väl förstått att jag blivit arg på fel person vid fel tillfälle, & jag ser hur ledsna folk blir.
f ö r l å t !

denna dagen kan man väl bara radera ur almenackan?
23februari ger mig minnen, känslor & får mig må dåligt.
jag kommer alltid ha en speciell känsla vid detta datumet,
en tomhet, en dag som inte fylls ut av glädje.
utan snarare fylls ut med tårar & otrolig saknad..
en saknad, en sorg, en jävla massa minnen.
en obeskrivlig känsla.
en saknad, föralltid.
jag älskar dig, mormor ! (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0