i feeling so powerless,

det står helt still i mitt huvud för tillfället. jag vet varken ut eller in.
jag tycker att jag har kämpat tillräckligt hittills, och nu är det din tur.
vi är så sjukt lika, men ändå stämmer ingenting samman mellan oss två längre. jag kunde verkligen snacka med dig om precis allt förr, & det är verkligen ngt jag saknar idag. är allting mitt fel? ska jag ta åt mig precis allting eller bara låta det flyta iväg, som om ingenting har hänt? det är inte så lätt att veta när du ingenting säger längre. du behandlar mig som jag vore från en helt annan värld, som om du inte känner mig. jag saknar dig, jag saknar det vi hade förr. jag kan inte berätta någonting för dig längre, för du bryr dig inte. jag förväntade mig en riktig vänskap mellan dig & mig, en vänskap då man berättar allt för varandra, träffas & har kul. men nej, det där försvann snabbt. det höll ett litet litet tag, sen rann det ut i sanden. jag vill ha tillbaka våran tid, din & min tid. när vi hade så jävla kul över msn, när vi träffades & faktiskt snackade med varandra! till skillnad från nu, ett 'hej' & sen en diss, kallar inte jag vänskap. irl kollar du på mig, men säger ingenting. är det verkligen mitt fel att det blivit som det är nu? ja, kanske. eller nej, det är inte det! jag har kämpat, kämpat för oss, dig & mig & våran vänskap. men du bryter ner allt i bitar igen. du bryr dig inte längre, jag kan ligga sömnlös & bara tänka på våran tid, tiden då du brydde dig om vad som hände i mitt liv.
jag har fällt så jävla många tårar för dig, tårar du inte ens är det minsta värd.
jag kanske inte är värd dig? du kanske ligger på för hög nivå?
jag gav dig för mkt av mitt liv, jag la ner för mkt energi & tårar på något som aldrig blev som jag ville.

jag har kämpat för något jag aldrig kommer få.

vi är så lika, men ändå så jävla olika?

jag är trött på att kämpa, jag är trött på att offra!

i'm tierd to be that you want me to be.
i feeling so faithless, lost under the surface.
don't know what yu expecting of me,
put under the pressure of walking in your shoes.
Every step that i take is another misstake for you!
and i know, i may end up failing too.
but i know, you were just me,
with someone disappointed in you!
you can try and try, but i'm me, and & can't make me to someone else who was perfect in your eyes!


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Jättefin skrivet, gumman<3

2009-02-13 @ 22:23:43
URL: http://miisery.blogspot.com
Postat av: daniel anderssom

skit fint bebis:)<3 kolla min blogg och kommentera(L)

2009-02-14 @ 00:34:11
URL: http://danielandersson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0