det skriker omdömen, & jag hinner inte!


tredjemars.

en väldigt lugn & skön dag idag!
tack gode för det, detta behövde jag!
SO;n var lugn, slapp andra timman på den, gött som fan ;)
hade då studieråd, med daniel & ulf -...-
pratade matte, blablabla.. jag hade massa dålig kritik om pmsulrika ! (y)
nu ska vi dåjävlat med se om hon ändrar sig, jag är trött på henne!
sen vare faktiskt dags för matte, vi hade vikarie! (y)
gud så skönt, så jävla skönt !
slippa ulrika, yesyesyes! :d
malin är bra, & väldigt snäll (:
henne har jag gärna varje mattelektion :d
sen lunch, det var gotttt idag (:
sen slöjd, alltså jag hatar min grupp!
asså seriöst, den suger heztanus! den är fedtsämst !
jag tänker byta till 9;an, så äre bara!
svenskan var bra (:
spanskan var sämst, som varjedag!
sen slutade vi.

efter skolan drog jag med alexandra hem, höhö (:
hennes morsa har fffucking magsjuka ;oo
jag hoppas jag inte blivit smittad ;o
sen drog vi t stallet, kalltkalltkaallt!
& nu sitter jag här, har just käkat & ska snart plugga spanska (((:
har prov imorn, jag ska fan ha mvg !;o
jag vet att jag klarar d, om jag verkligen försöker ((:
haha !;d
jaja, men jag bryr mig seriöst nt om det ämnet längre, jag orkar inte bry mig.
läraren är ffucked up i huvudet, hatar mig, & jag hatar henne!
sen har jag två författarporträtt att göra klart !
& kemifrågor, & göra lite mera på bilden, & säkert ngt mer !;o
omdömerna får vi på fredag, jag hinner inte!
alltså ååååååååh, sen simveckor om 2 veckor!
& jag tror jag slipper simma då ((:
det är fedtmkt i skolan nu tkr jag, jobbigt.
nog om skolan !

nu ska jag fan ta itu med spanskan, annars gör jag d aldrig (;
nås på msn, stör gärna (a)

kyss. / s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0