onsdag var en underbar dag.

elfte mars. 

skolan idag igen, haha.
matten var helt okej, även svenskan (:
musiken var bra, men den kan aldrig bli riktigt bra..
endast en/två personer förstår, & ni vet vilka ni är..
SO;n var helt okej, läxförhör och nyhetsrapportering & aktuelltfrågor.
engelskan var också helt okej.
spanskan var dålig, det är den alltid.
sen slutade jag för dagen, skönt.
kul i 40salarna med klara,patricia&moa !:d
jag ffick hyperutbrott på måns, gaaah >.<
sen kom wiktor efter ett tag, när han hittat oss efter att jag dissade han i centralkapprummet ;)
hahahaha !
sen drog jag hem, thöhö.
pluggat till engelskaprovet & spelat pergessle låtar på gitarren (a)
jag tkr hans texter är uunderbara (:
men ngn som inte är fullt lika underbar är anton ;<<
bbitch , jag hatar dig just nu !
fffatta vilket jävla misstag du gjorde ! ändra dig, fort som in i hhhelvete !
jag blir både arg & ledsen, helt seriöst.. ffan alltså ! ;<<
men har du nt huvudet med dig när du pratar med anna i tele, & nt tänker på vadfan du sa nej till ! ;<
åååååååh, va sur jag blir nu !
du dissar mig med dina sneknullade lagkamrater & bogesundare för ngn jävla träningsmatch !
ååååååh, anton för heeelvete !;<
jag hoppas fan du ändrar dig ;o
men just nu är jag bara sjukt sur & besviken typ.. "/
du vet att jag älskar dig egentligen, min älskade vän :) <3

nu ska jag ringa tjockislinnälskling & sova (:
smsa !
godnatt, älsklings ! (:

kysss. / ssam.



det bor en sorg i dina ögon, som jag inte når.
det bor en sorg i ditt hjärta som är svår att förstå, hur kom den dit, hur kom den dit?
den är svart, som svart granit..
om du bara vill, så säg till.
jag kan va din vän, när natten faller.
det var juni och enkla beslut, fast tusen ting stod tungt på lut..
men vad behöver man mer, än att lugnt ta del av allt som sker?
det är vad jag behöver, lugnt ta del av allt som sker..
ta det lugnt, försiktigt, och försöka förstå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0