söndagsöndagsöndag.

femtonde mars. 

sov läänge idag, åtminstonde ganska länge :)
kolla lite tv, sen satte jag mig här & kollade på pistvakt :]
alltså iiiiiiiiiiiiiiih vad jag älskar norrlänska ! så sjukt fin dialekt :']
sen gick jag & kollade på ännu mera tv, & tio över fyra vare dags för Irene Huss - Glasdjävulen (:
den var bra, precis som alla andra Irene Huss filmer !:d
sevärd, heltklart ! (;
sen käka jag, & hoppade i duschen (:
& nyss har jag precis gjort klart mitt Vardagskemi-arbete som skulle varit inlämnat för 4veckorsedan (a)
thahaha ! bättre sent än aldrig, ellerhur?;)
snart börjar Beck - det tysta skriket ;d
sen ska jag sova nattti (:

nås på sms !
kyss. /  sssaaaaamantha.

i mina ögon var du helt perfekt.
hur kunde jag tro på något som du?
men när kärleken tar över...
jag bara sitter här och tänker och drömmer mig bort, för att inte låta tåren falla ner längst min kind.
på hur livet var före jag fann dig.
jag hade svårt att se det negativa i folk, jag hade lärt mig att aldrig se den sidan först.
jag gjorde så gott jag kunde, men när din negativa sida slet sönder din positiva, fanns det inte mycket av dig kvar.
ditt jag som jag föll för, ditt jag som jag trodde var äkta, och det jag som jag tyckte var så perfekt.
det enda jag tänkte var ' i den personen kan det inte finnas mycket negativt ' men hur fel får man lov att ha?
du flackar mellan folket, som aldrig förr.
du väljer den som verkar bäst just för tillfället, men inte den som verkar bäst i största allmänhet.
jag går bara mer och mer sönder ju mer jag ser på dig, ju mer jag tvingas svara på dina sms, svara dig på msn..
visst, jag kan väl dissa dig, så som du dissat mig, men jag har inte kraft till det.
jag vill inte bli den dåliga person som du helt plötsligt blev, jag vill visa dig hur jag är.
man ska väl alltid hålla sig till sanningen, ellerhur?
men nu kan jag inte mer än ljuga för dig.
jag fejkar att allt är helt okej, men fuck it !
alla sagor har inte ett lyckligt slut,
& livet är inte som en dans på rosor...
tåren tränger sig ut, och jag blinkar till.
tåren faller ner längst min kind, och jag tänker;
du kan glömma mig.


Kommentarer
Postat av: /m

godkväll tjejen, hur är livet?

2009-03-19 @ 23:08:24
URL: http://tantmalou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0