studiedag.

tionde mars.

usch, jag börjar få dåligt samvete för att jag aldrig skriver här!
fy mig, jag ska verkligen skärpa mig, iallafall försöka.

i helgen hände inte mkt, ingenting direkt faktiskt. mer än att jag var i gbg i lördags & där firade vi morfar som fyllde år :)
det är nästan skrämmande så virrig han har blivit, på bara några månader..
det läskiga är att det blir nästan bara värre & värre, hela tiden..
när jag klev in i hans lägenhet i mölnlycke i lördags, var en hemsk blick jag möttes av.
han tittade på mig, & började gråta & tryckte fram orden ' jag trodde aldrig mer jag skulle få träffa dig. hej farmor ' , ja alltså.... jag förstår han inte riktigt, men det är det nog ingen annan som gör heller.
det blev fika, massa kakor & bullar & glasstårta, mums ! lite för mkt för min del kanske, thihi. men jag kan ju inte låta bli (a)
jaja, sen drog avgasröret påvägen hem, jipppiiie ! (n)
nu låter då ena bilen gött ;)

i söndags gjorde jag ingenting, degade framför datorn & inte så mkt annat. thihi.
igår var det skola som vanligt, vilken skön måndag alltså !
spanskan var lite speciell, mötas av två test/prov det första man gör efter en veckas magsjuka, fyfaan.
men det hade alla, haha , inte bara jag.
sen var det dags för idrott, jag börjar tycka det verkligen är kul med idrott nu, bra ju :) igår & på torsdag har vi 'bland vecka' dvs att vi har olika saker att välja mellan, sådant är kul. och igår spelade jag basket med my,alexandra,carl o & robert. sen kom florian & var med en liten stund på slutet.
so efter idrotten, drygt men det gick.
maten var inte den bästa, nej.
bilden var kul, musikmusikmusik i öronen hela lektionen, tankarna var på helt andra ställen än i bildsalen måste jag erkänna, men jag ritade på ändå. det börjar verkligen lika ngt nu :)
no;n var tråkig, fysik. jag har verkligen svårt för ulrika. i mina ögon är hon konstig & allmänt dum i huvudet faktiskt.
träningen gick åt hhhelvete, jag har börjat få ordentligt ont i knäna igen, sånt tkr vi iinte om "(
men jaja, nathalie kom ner en stund på slutet, alltid kul att prata med henne.
jag måste bara säga att jag älskar den människan !<3

idag sov jag till halv ett, så skönt !
kanske drar till lollo en stund i eftermiddag, om jag orkar (a) thihi. jag sa igår att jag kanske kmr en stund :)
nu har jag faktiskt tänkt att gå in i duschen om en stund.. innan dess vet jag inte vad jag ska hitta på, hihih .
jag saknar kommentarer på bilddagboken , ni måste kommentera mktmktmkt mera  !
för er som läser min blogg utan att veta min bdb, så länkar jag nu (:
http://sarasbebis.bilddagboken.se :)
& sen måste jag säga att jag saknar folk, så extremt mycket !
jag vill verkligen komma ut & träffa folket igen, som man umgicks mycket med förr. men det är inte så lätt när man bor borta i ingenstans.... men det finns så mycket saker jag vill göra, & sådär.. så jag har inte alltid tiden heller.
sova länge är ngt jag måste, annars blir jag så grinig. och när jag vaknat & fixat mig har redan halva dagen gått, klockan är nu tre och det enda jag har gjort idag är att ätit frukost, inte ens klätt på mig eller ngting än, haha.
så ser mina dagar ut på helgerna, jämt typ. hihi.
jag saknar även många andra, inte bara dom små kära kinnabo'na (:
men jag kan ju skriva alla jag saknar, är ni inte en av dom så äre synd om er ;)
anton, minkusin, ewelina, hanna, emma j, felicia, robin, oscar + alla andra i falköping, + hundra andra ! 
bläblä, jag känner mig väldigt elak som inte tar itu med mina vänner när jag har ledigt, förlåt !
jag ska bättra mig även med det, jag lovar! jag ska göra så gott jag kan.
ni ska jag se om det finns något gott att stoppa i magen, och kanske dega mig med en osedd film som finns i datorn ngnstans ;)
släng in kommentarer lite här & var, dvs. både här & på bilddagboken (som inte funkar för tillfället vilket stör mig så extremt) .
skicka massor med sms & skriv på msn ! :)
ha det gött.

& du är fin ! ;$

kyss. / ssamantha.

Kommentarer
Postat av: Linn

Tack för att man e saknad .......... !

2009-03-10 @ 18:38:14
URL: http://linnbloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0