pmstant!

andra mars.

grattis geraldine på födelsedagen (L)
dagen har varit brabra :)
spanskan var ändå sämst.
alltså fattar du vad jag hatar dig, ilse?
du är helt jävla fffuckedup i hela huvudet !
närfan hade du tänkt inse hur störd du är?
alltså en gång till, & jag går aldrig mer på dina lektioner !
aldrig mer !
jag hatar dig, förstår du?
du förstör fan mitt liv, mer än vad det redan är förstört !
du tror du förstår, men du gör inte det, du gör fan inte det!
jag hatar dig, jävla pmstant ! :@

idrotten var nice, kulkul med redskap! (:
SO;n hade vi politikerbesök på, så den var dryg -.- men gick fort !
lunchen var nice, faktiskt.
bilden var kul, tack vare malou ! :d
hon har bra idéer, & alltid kul att prata med henne ! (:
sen NO, alltså daniel & hans jävla biologilektioner..
han förklarar så jävla kort, & då lär man sig typ nada.
jag vill fan ha martin varje biologilektion !
han förklarar lite 'längre' & mer, & man lär sig !
jaja, efter NO;n vare till hallen det bar,
pratade massor med nathalie !<3
& tränade, men dt gick feeedtsämst iidag.
sen hem, käka, & sätta sig här.
jag borde plugga till spanskaprovet på onsdag, för jag fattar iiiiingenting.
men böckerna ligger i skåpet, jag orkar faan inte bry mig !
nås på sms & msn.

kyss. / s.


Kommentarer
Postat av: /m

haha det var bra kritik :)

2009-03-02 @ 23:41:44
URL: http://tantmalou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0